Od individualaca u potrazi za usavršavanjem do tima koji oživljava slovensku mitologiju za PC platformu.

Nekoliko meseci nakon što je Beograd dobio prvi coworking prostor u regionu posvećen gejming industriji, Nordeus Hub je otvorio vrata za četrdeset polaznika prvog Booster programa.

U četvrtom u seriji razgovora kojima ćemo predstaviti polaznike programa, pričali smo sa Peđom iz Random Slav Games-a koji sa svojim timom radi na multiplejer bord igri sa slovenskom tematikom.

Nordeus Hub: Reci mi nešto više o timu, kako je nastao?

Tim je nastao kao ishod moje želje da se oprobam kao gejm dizajner i svoje zanimanje za slovensku mitologuiju podelim sa još nekim. Sva sreća pa sam prvo naleteo na Luku koji je već planirao da portfolio napuni ilustracijama magičnih bića i na Ranka koji je ekpert za tu temu. Da nije bilo tako mislim da bih vrlo brzo odustao od ove ideje.

Posle njih dvojice krenuo je lov za ostale članove. Lovili smo danima i uhvatili developera Dušana. Jelena je poslednja upala u zamku i pridružila se ekipi kao UI dizajner. Pored prve postave, na klupi imamo par ljudi koji su tu da pomognu u svakom trenutku, među kojima ima i još Habera.

Nordeus Hub: Kako ste počeli da radite u gejming industriji? Kako ste rešili da baš vi formirate tim?

Od celog tima Dušan i Ranko su jedini “profi”, mi ostali smo tu da učimo i usavršavamo se kroz rad, da tražimo svoje mesto pod suncem u gejming industriji. A što se formiranja tima tiče mislim da je najveću ulogu imalo zanimanje za slovensku mitologiju i želja za radom na projektu koji je za nju vezan.

Nordeus Hub: Na čemu radite trenutno? Recite mi malo više o igri, o čemu se radi, u kom stadijumu produkcije je, za koju platformu?

Radimo na poteznoj multiplejer bord igri sa tematikom slovenske mitologije u kojoj će igrači sedeti na ivici stolice grizući nokte, nadajući se da njihov bog i heroji koje su izabrali mogu da nadjačaju protivnika. Trenutno radimo na prvom demou i nadamo se da će biti spreman u skorije vreme. Igra je namenjena za PC platformu.


Nordeus Hub: Odakle vam ideja za ovu igru? Kako je do sada izgledao dev proces?

Zamislili smo igru kao šah koji bi bio uprošćen manjim brojem figura, ali zakomplikovan specijalnim sposobnostima i karakterima. A dev proces… Pa, u početku beše zamisao koja je delovala vrlo jednostavno, ali vrlo brzo se sve zakomplikovalo. Tada smo pristupili izradi prvog GDD-a (gejm dizajn dokumenta). Onda je razvoj počeo da se pomera ka tehničkom demou, koji će nam pomoći da testiramo sve što smo smislili. Imamo puno ideja, sada smo u fazi realizovanja tih ideja i realnog sagledavanja njihove funkcionalnosti.

Nordeus Hub: Koji su vam dalji planovi za igru? Što se tiče pablišinga, kada će igra biti dostupna igračima?

Još uvek je rano za takve planove. Idemo korak po korak. Sledeće što nam je u planu je funkcionalni prototip a nakon toga MVP. Kad bude bilo biće, ne žurimo nigde, želimo da ispadne savršeno, i da svi budemo zadovoljni.

Koncept Art likova

Nordeus Hub:  Kako ste saznali za Nordeus Hub i kako vam je pomogao u procesu pravljenja igre?

Za Hub smo saznali na prvom Intro 2 Gaming predavanju. Kada smo došli u Hab, svi smo došli kao individualci. Upoznali smo se i pravimo igru zahvaljujući ovom programu. Svima nam je bio potreban prostor za rad, tako da je i to dosta pomoglo. Jednom kad smo oformili tim i rešili kojim putem da krenemo što se tiče dev procesa, dosta su nam pomogle učestale radionice i predavanja na kojima nas uvek možete naći.

Nordeus Hub: Koje je vaše mišljenje o stanju gejming industrije u Srbiji i okruženju? Šta biste voleli da vidite da se desi uskoro?

Srbija ima veliki potencijal, posebno  što za razliku od industrija iz okruženja imamo srazmerno veliki broj ljudi u konkretnoj produkciji. Imamo nekoliko velikih studija sa dugom tradicijom koji se razvijaju i napreduju.

Voleli bismo da se igre u Srbiji doživljavaju kao posao, jer to i jesu. Tako možemo da dostignemo industrije zemalja u okruženju koji, iako imaju manji potencijal u ekspertima i iskustvu, imaju daleko ozbiljniji pristup kad je poslovanje u pitanju. Mislim da je kod nas gejming industrija idalje nedovoljno ozbiljno shvaćena i da joj to usporava dalji razvoj.