5 stvari koje treba da znate za uspešnu 2020. na mobilnom


Izvor: istockphoto

Kako se približavamo kraju 2019., AppAnnie nam donosi 5 važnih trendova koji će pomoći da vam 2020. bude najuspešnija do sada.

  1. Rat stream-ovanja će se zaoštriti u 2020. i korisnici će morati da reše gde će potrošiti svojih 678B na mobilnom
  2. Apple Arcade i Google Play Pass će doneti inovativne nove igre za korisnike i nove mogućnosti zarade za izdavače
  3. 5G je sledeće mesto za bitku, i gejmeri će bit prvi na dobiku
  4. Auto Battler žanr igara će zasigurno porasti
  5. Progresivne web aplikacije će postati bitna spona na putu potrošača

Pročitajte ceo članak ovde.

Kako prilagoditi svoju igru za Kinesko tržište - Slučaj: Archero vs. Baozou Daxia


Ako ste se ikada pitali kako bi kineska verzija igre Archero izgledala, Gamerefinery nam donosi poredjenje igre Archero i Baozou Daxia (na engleskom Berserk Swordsman) Pročitajte više ovde.


IP-jevi sa konzola i PC-ja postaju ozbiljna tema na mobilnom


Ovo nije novi fenomen, ali nova izdanja potvrđuju da najjači IP-jevi sa PC-ja i konzola nalaze svoje mesto i na mobilnom tržištu. U ovom članku GamesIndustry.biz se osvrće na trenutnu situaciju i ono što nam sleduje. Više možete naći ovde.


Ozbiljan potencijal u ozbiljnim igrama


Izvor: shutterstock

Ozbiljne igre, ili igre koje imaju za cilj nešto više od zabave se sve više koriste u industriji kao alat u obrazovanju, proračunavanju ili pravljenju socijalnog impakta. Njihov uticaj se oseća u medicini, gde ove igre pomažu u neurorazvojnim procenama dece, u odbrani, gde vojska koristi simulacije u virtualnoj realnosti koje dodaju do sada nezamisliv dodatak obuci. Ozbiljne igre su sve ambicioznije i njihov zajednica raste. Predviđa se da će ovaj sektor igara biti vredan nešto preko 9 biliona dolara do 2023, i dok se najviše poistovećuje sa industrijama van gejminga, može predstavljati izvedivu, ali nedovoljno iskorišćenu strategiju diverzifikacije proizvoda za insajdere u industriji. Nastavite da čitate na VentureBeat.

Vesti širom sveta


  • The Tool je objavio veoma zgodnu listu sa 25 igara koje imaju najviše preuzimanja sa Google Play-a svih vremena. Ovaj info je tačan završno sa sedmim Novembrom. Izvor
  • Pre izdavanja Stadia sledeće nedelje, Google je održao AMA na Reddit-u u vezi sa tačnim detaljima oko streaming servisa video igara koji će biti dostupni po lansiranju. Odgovor je, ne mnogo. Ovo je šta nećete dobiti ako se pretplatite na ovaj servis: Stream Connect, State Share, i Crowd Play; Stadia’s achievement system; Mogućnost da koristite postojeće Chromecast Ultras da igrate igre; Family sharing; Buddy Passes; Stadia kontoler. Izvor
  • U međuvremenu, Apple je navodno u procesu pravljena više razlčitih AR i VR proizvoda, uključujući i kombinovani headset napravljen za gejming. Bloomberg izveštava da po rečima ljudi upoznatim sa ovom temom Apple radi na kombinovanom VR i AR headset-u za prodaju u 2021 ili 2022 koji će biti napravljen sa fokusom na gejming, kao i gledanje video sadržaja i prisustvovanju virtuelnih sastanaka. Headset je u izradi već neko vreme, inicijalno je planirano da bude pušten u prodaju 2019, ali je pomeren za kasnije. Izvor
  • Epic Games je zvanično predstavio Battle Breakers za PC i mobilni. Battle Breakers je taktička role-playing igra. Naslov je imao soft launch u pojedinim zemljama 2017. godine. Sada je free-to-play igra dostupan svima. Ovo je prva Epic igra posle Fortnite-a, ali očekivanja za Battle Breakers su verovatno malo manja. Izvor
  • Developer Human Head Studios se zatvara odmah posle izbacivanja Rune II za PC ranije ove nedelje. Human Head je bio zadužen za originalni Pray,  pomagali su u blokbasterima kao što su BioShock Infinite i Batman: Arkham Origins. Na njihovom mestu Bethesda Softworks započinje novi tim sa članovima Human Head-a pod nazivom Roundhouse Studios. Više ovde.TabTale ima 2.6 biliona preuzimanja zahvaljući njihovom ranijem fokusu na dečije obrazovne igre. Ali u poslednjih par godina, Izraelska kompanija se fokusirala više na hyper-casual, casual i licencirane mobilne igre. Kao rezultat toga, menjaju ime u Crazy Labs, kako bi označili promenu u fokusu studija, po rečima Sagi Schliesser, CEO-a TabTale-a (sada CEO Crazy Labs-a) koji je govorio u ekskluzivnom intervjuu za GamesBeat. Više ovde.

Nova izdanja


Izvor: Epic Games